PRZYKŁADOWE MENU ZESTAWÓW

AKTUALNE MENU WYSYŁAMY E-MAILEM W DNIU POPRZEDZAJĄCYM DOSTAWĘ

 

*** 1 ***

ŚNIADANIE
Pate de atún y huevo – pasta jajeczna z jaj od kur z wolnego wybiegu z tuńczykiem błękitnym, serem edamskim , niskotłuszczowym majonezem własnej produkcji, kukurydzą złocistą, tortillą pszenną , miks kiełków, ogórka i sałaty; pieczywo żytnie pełnoziarniste własnego wypieku


II ŚNIADANIE
Smoothie „Fragolada“ – truskawka ( vit. C), niskotłuszczowe mleczko kokosowe (kwasy tłuszczowe MCT, błonnik, potas, magnez , kwas foliowy), banan (potas, błonnik, witaminy, fosfor), chia (przeciwutleniacze), maślanka odtłuszczona, sok z cytryny (vit C)


OBIAD
Schab a’la Stroganow – chudy schab w kremowym sosie pieczarkowym z kiszonym ogórkiem, kasza gryczana z oliwą pietruszkową
Vege: Boulettes de betterave et pois chiche – Pulpeciki buraczane z cieciorką, serem feta i dynią, kremowy sos pieczarkowy


PODWIECZOREK
Deserowe crème de la crème, czyli dietetyczne tiramisu na bazie chudego twarogu mascarpone, oryginalne włoskie biszkopciki , napar z etiopskiej kawy arabica, belgijska czekolada


KOLACJA
Babpörkölt – fasolowy gulasz z papryką i pikantną kiełbasą, kwaśna śmietana, natka pietruszki
Vege: Opcja bez kiełbasy

*** 2 ***

ŚNIADANIE
Hampton’s oats – dietetyczna owsianka na bezlaktozowym mleku migdałowym z grysem malinowym, prażonymi płatkami migdałowymi, chipsami bananowymi, własnego wyrobu frużelina z owoców leśnych słodzona erytrolem (naturalny słodzik, 13 razy mniej kaloryczny niż cukier, zerowy IG)

II ŚNIADANIE
Ljutenica – krem z grillowanej papryki, palonego bakłażana, soczewicy i pieczarek; pieczony ser owczy haloumi, natka pietruszki

OBIAD
Caldinho czyli smaki Goa – limanda gotowana na parze w kremowym sosie kokosowym z trawą cytrynową i liśćmi kaffiru, cukinią, pomidorkami papryczkowymi, złocistą kukurydzą, kiełkami fasoli mung i świeżą kolendrą; limonka, czarny orzechowy sezam i makaron ryżowy.
No Fish: Pierś z kurczaka zamiast ryby

PODWIECZOREK
Smoothie “Liquid Crimson“ – malina (błonnik pokarmowy), czerwona porzeczka (niacyna, vit B6, przeciwutleniacze), świeżo tłoczony sok jabłkowy (przeciwutleniacze, vit C, potas), sok z marchewki (betakaroten), sok z cytryny (vit C), banan (potas, błonnik, witaminy, fosfor)


KOLACJA
Trío de frijoles – kompozycja sałatkowa z fasoli z jajkiem, zieloną papryką, karmelizowaną cebulką, szczypiorem i serem gouda; papryczka jalapeno, kwaśna śmietana, chrupiące pełnoziarniste chipsy nachos

 

 *** 3 ***

ŚNIADANIE
Twarożek wiejski light ze szczypiorem, plastry pomidora malinowego, kiełki słonecznika, bułeczki pełnoziarniste własnego wypieku z dynią, słonecznikiem, siemieniem lnianym i chia (Omega-3,-6 ,-9, vit. E, beta-karoten i lecytyna, vit C, przeciwutleniacze)


II ŚNIADANIE
Smoothie „CocoBerry“ – truskawki ( vit. C), banan (potas, błonnik, witaminy, fosfor), niskotłuszczowe mleczko kokosowe (kwas tłuszczowy laurynowy, błonnik, białko, potas, magnez), wiórki kokosowe, chia
(przeciwutleniacze), świeżo tłoczony sok jabłkowy (przeciwutleniacze, vit C, potas)


OBIAD
Poulet sauce crémeuse aux champignons – pieczony filet z uda kurczaka w kremowym sosie grzybowym
z pieczarkami, musztardą francuską i kiszonym ogórkiem; maślana kasza orkiszowa, marchewka z groszkiem gotowane na parze
Vege: Pulpeciki szpinakowo-fasolowe ze słonecznikiem

PODWIECZOREK
Fit vellutata di pori – dietetyczny krem z pora i kaszy gryczanej, kwaśna śmietana, szczypiorek

KOLACJA
O-konomi-yaki – japońskie placuszki warzywne z dashi i bonito, kiełki fasoli mung, papryka, szczypiorek, jadalnewodorosty nori, marynowany imbir, sos katsu
NO FISH – bez bonito

 

*** 4 ***

ŚNIADANIE
Crêpes de courgettes – proteinowe placuszki cukiniowe z mąką słonecznikową i siemieniem lnianym (duża zawartośćomega 3,6 i antyoksydantów), twarożek farmerski z rzodkiewką i szczypiorkiem, kiełki rzodkiewki

II ŚNIADANIE
Dietetyczny pudding szpinakowo-jabłkowy ze świeżą bazylią i limonką, krem jogurtowy z grysem malinowym i chia


OBIAD
Pollo al rosmarino e limone – pierś z kurczaka marynowana w świeżym rozmarynie pieczona w piecu z plastrami cytryny, orzotto na białym wytrawnym winie z zielonym groszkiem, brokułem i podpuszczkowym miękkim dojrzewającym niebieskim serem pleśniowym gorgonzolla; mix rukoli i „spaghetti” marchewkowego z oliwą truflową
Vege: Płatki wędzonego na zimno łososia norweskiego
No Fish: Plastry twardego, dojrzewającego sera corregio o charakterystycznym słodkawym i orzechowym smaku,bakłażan z pieca i tarty dojrzały ser grana padano

PODWIECZOREK
Tarnopolski barszcz z czerwoną fasolą, ziemniakami, kapustą, kwaśną śmietaną i świeżym koperkiem

KOLACJA
Porto roadside – wrap pełnoziarnisty z serkiem camembert, winogronem (przeciwutleniacze, vit A,C), żurawinąsuszoną (witamina C, żelazo i błonnik), serkiem philadelphia, sałatą lodową, pestkami dyni (vit E , cynk) i prażonymi migdałami (vit B12, E, błonnik, kwasy tłuszczowe omega 3, 6, 9)